Dureri la genunchi și sport


Mergi direct la medic sau mai stai câteva zile, poate-poate ți s-a părut și trece de la sine?

super colagen walmark

Leziunile ce pot determina dureri la nivelul genunchilor pot să apară prin suprasolicitare, întinderi musculare, inflamații locale sau la distanţă, traumatisme directe sau chiar afecțiuni mai grave produse la nivelul cartilajelor, meniscurilor, ligamentelor şi oaselor, cum ar fi rupturi parţiale sau totale, dezinserţii, smulgeri, fracturi prin tasare s.

Se spune că există două tipuri de alergători: cei pe care îi dor genunchii și cei care nu recunosc acest lucru. Durerea este localizată în jurul sau în spatele rotulei. Primul lucru pe care trebuie să-l faci în această situație este să nu mai alergi câteva zile.

Formular de căutare

Îți poți antrena alte grupe musculare, cu un impact minim asupra genunchilor. Ar trebui să nu amâni vizita la medic. Sindromul benzii iliotibiale — Tractul iliotibial este o adevarată bandă fibroasă îngroşată situata în partea laterala a coapsei, de la şold până la tibie. Când această bandă este tensionata sau inflamata din cauza suprasolicitării şi fricţiunii prelungite pe epicondilul lateral al femurului în timpul mişcărilor de flexie-extensie, poate provoca o durere ascuțită, asemenea unei arsuri, ce apare în partea laterală a genunchiului ori deasupra sa, însă fără a provoca înroșirea sau umflarea zonei.

Disconfortul este resimțit la alergare și de obicei încetează la mers sau în repaus. Dacă te confrunți cu acest sindrom, ia pauză de la dureri la genunchi și sport sau măcar redu numărul de kilometri alergați și evită activitățile fizice intense care implică genunchii.

Meniu cont utilizator

Ar fi bine să consulţi şi un medic pentru a face diagnosticul diferenţial cu alte patologii. Durerea apare în zona rotulei, sub genunchi sau se poate simți chiar o rigiditate a acestuia. În această situație, evită urcatul scărilor, genuflexiunile și săriturile. Când te confrunți cu dureri de genunchi, iată ce îți recomandăm: Nu continua alergarea dacă ai o durere puternică Primul pas dacă simți un disconfort persistent, intens, în zona genunchilor, este să pui punct antrenamentului.

10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi - GymBeam Blog

Nu forța și nu brusca porțiunea dureroasă. Aplică P. În caz de contracturi sau întinderi musculare, febra musculară sau dureri articulare uşoare, traumatism usor recent, apelează la metoda P. Repausul nu trebuie să fie total, ci relativ.

umflături ale durerii gleznei

Ai voie să faci mişcări uzuale, dar evită mişcările care au dus la apariţia problemei şi a ortostatismului unipodal prelungit. Poţi aplica direct pe piele spray-uri refrigerante.

Nu menţine genunchiul într-o pozitie flectata îndoita timp îndelungat! In anumite situatii, este necesar sa aplici protocolul M. Acest protocol se adreseaza doar anumitor patologii şi il vei stabili impreuna cu medicul specialist. Benzile kinesio nu se folosesc în funcție de creativitatea personală, ci trebuie aplicate de un fizioterapeut în zonele corespunzătoare, pentru a fi eficiente.

diagnosticul de artroză a genunchiului ce trebuie făcut

La fel, purtarea ortezelor de genunchi sau a altor materiale de susținere este bine să fie recomandată de un medic specialist şi aplicate de un kinetoterapeut cu experienţă. Mergi la medic! Pentru mulți alergători, durerile de genunchi sunt pur și simplu parte din sportul preferat.

articulațiile degetelor de pe picioare și brațe doare

S-au obișnuit să mai apară uneori, când nu se încălzesc suficient sau forțează la o cursă. Unele dureri de genunchi pot să dispară doar făcând pauză, cu un antrenament corespunzător al musculaturii, schimbând încălțămintea de alergare sau făcând exerciții de stretching.

Comunicare wireless… Cele mai eficiente exercitii pentru durerile de genunchi Daca te confrunti cu dureri de genunchi ai putea fi tentat sa crezi ca sportul nu face decat mai mult rau, insa lucrurile stau exact pe dos. Exercitiile potrivite intaresc musculatura care inconjoara zona genunchilor si ii mentin flexibilitatea, prevenind astfel complicatiile ulterioare. Trebuie insa sa incepi un program pe etape, sa nu te fortezi, sa te opresti atunci cand durerea de genunchi se inrautateste si sa ceri ajutorul medicului de specialitate. Iata care sunt cele mai indicate exercitii fizice pentru ameliorarea durerilor de genunchi.

Însă durerea constantă, care apare în aceleași zone și te incomodează la alergat sau chiar mers, mai ales dacă nu trece după mai multe zile de pauză, este semn că trebuie să-ți faci o programare la doctor. Alte dureri de genunchi solicită atenție sporită, inclusiv repaus pe o perioadă mai îndelungată, fizioterapie sau chiar intervenție chirurgicală.

Durerile de genunchi: simptome, cauze si tratament | Medlife

De exemplu, rupturile de ligamente sau de menisc sunt probleme structurale care implică inflamații și dureri foarte puternice, ascuțite, senzație de instabilitate, limitarea capacității de mișcare; sunt semne că trebuie să mergi la medic de urgență. O durere aparent inofensivă poate ascunde o afecțiune serioasă, ce se poate agrava în timp, dacă nu este dureri la genunchi și sport.

articulatia umarului scribd

Medicul îți va analiza mecanica întregului corp, pentru a depista sursa durerii de genunchi și a-ți recomanda un tratament potrivit. S-ar putea ca problema să fie cauzată de postura incorectă sau de asimetrii anatomice, care pot fi identificate prin analiza mersului și alergării.

Cum poti evita durerile de genunchi cand faci sport? Nu conteaza daca esti iubitor de drumetii, ciclism, alergare, de fitness sau de ski si snowboard.

La Superfit te așteaptăm cu o echipă de medici specializați în afecțiunile sportivilor amatori sau de performanță, cu o experiență vasta, inclusiv în tratarea durerilor de genunchi.

Acestia iti vor recomanda in functie de caz si investigatii medicale suplimentare, cum ar fi o banala radiografie, ecografie sau chiar un RMN, asociate sau nu unui consult interdisciplinar. În plus, programul de recuperare funcţională îţi este de ajutor pentru prevenţia apariţiei unor leziuni in funcţie de sportul practicat şi gradul de efort, pentru a preîntampina apariţia unor complicaţii a unei patologii preexistente, sau chiar pentru a te reface dupa o competiţie sportivă intensă, programele de refacere fiind superpozabile celor de recuperare.