Exercitii dureri lombare


Îngrijire și lifestyle în durere lombară Ce exercitii se recomanda pentru durerile lombare Un exercitiu fizic nepotrivit poate forta o anumita grupa musculara, cauzand astfel un episod dureros.

De aceea, anumite exercitii fizice si sporturi sunt contraindicate in cazul pacientilor care sufera de dureri lombare. Autor: Dr. Madalina Craciun a absolvit in anul Facultatea de Medicina si Farmacie din cadrul Universitatii Ovidius din Constanta, specializandu-se ulterior in Medicina fizica si de reabilitare.

Ce exercitii se recomanda pentru durerile lombare Durerile lombare, mai ales daca sunt cronice, pot afecta serios calitatea vietii celui care are de-a face cu acestea.

Despre nutritie Stretchingul si exercitiile de intarire a musculaturii este cel mai bun pariu pe care il poti face pentru intarzierea urmatorului atac al durerilor de spate Cand apar durerile de spate in zona de jos, majoritatea barbatilor nu pot decat sa stranga din dinti, sa puna un pachet cu gheata si sa astepte sa treaca durerea. Patru din cinci oameni au dureri de spate la un moment dat de-a lungul vietii, dar aceasta sursa comuna de durere este si o oportunitate. Jeffrey N. Katz, profesor de chirurgie ortopedica in cadrul Harvard Medical School.

Se stie ca sportul poate combate, dar si preveni durerile lombare, insa in aceeasi masura poate si declansa dureri de spate, de aceea e important sa alegem exercitiile fizice cele mai potrivite. Un exercitiu fizic nepotrivit poate forta o anumita grupa musculara, cauzand astfel un episod dureros. Aceste exercitii sunt, in general, exemplificate in timpul orelor de kinetoterapie ori gimnastica medicala. Practicate in mod regulat, exercitiile fizice pentru durerea lombara pot preveni acest tip de dureri.

Ce exercitii se recomanda pentru durerile lombare

Asaza-te in genunchi, cu mainile intinse si spijinite de podea, in paralel cu picioarele. Stai spijinindu-te in maini si in picioare, apoi lasa-ti usor posteriorul pe calcaie, intinzandu-ti coloana vertebrala. Mentine postura cateva secunde, insa fara exercitii dureri lombare forta vreo zona musculara.

Repeta apoi acest exercitiu de ori. Aplecari ale genunchilor Intinde-te pe spate, cu picioarele lipite unul de celalalt. Intinde-ti mainile perpendicular cu corpul, lipindu-le de podea.

Exercitii pentru dureri spate

Ridica-ti apoi genunchii. Lasa-ti usor ambii genunchi pe o parte, apropiindu-i cat de mult poti de podea. Mentine cateva secunde postura, apoi revino in pozitia initiala si repeta exercitiul lasand de aceasta data genunchii in partea cealalta. Repeta de ori exercitiul, insa asigura-te ca nu fortezi nicio zona a corpului. Ridicarea fesierilor de la sol Asaza-te intins pe spate, cu picioarele lipite unul de celalalt.

cu extensie a brațului în durerea articulației cotului umflarea în jurul articulației

Indoie-ti apoi genunchii, sprijina-ti pumnii in zona pelviana, apoi ridica fesierii de pe podea, insa nu impingandu-te in picioare, ci incordand zona abdominala si muschii fesieri. Astfel, muschii din zona lombo-sacrala se vor fortifica. Repeta exercitiul de ori.

  • Exercitii care combat durerile lombare - Blog - Fitness Scandinavia
  • Exercitii pentru dureri spate Exercitii pentru dureri spate Azi este una din acele zile in care simti nevoia sa stai numai in pat pentru ca durerile de spate nu te lasa sa te misti?
  • Kinetoterapia in durerile coloanei vertebrale lombare. Programul Williams | Medlife
  • Umflarea articulației umărului cu artroză
  • 5 Exercitii pentru durerile lombare - Bio Ortoclinic
  • Miscari zilnice pentru prevenirea durerilor lombare | media-graphics.ro

Ai grija insa sa nu pui presiune pe zona cefei sau pe umeri. Extensii ale spatelui semi-cobra Aceste exercitii pot fi asemuite cu postura cobra din yoga.

Exerciţii recomandate pentru durerea lombară

Extensiile spatelui intaresc musculatura din zona lombara. Intinde-te pe burta, tinand picioarele la o distanta de 10 centimetri unul de celalalt. Indoaie-ti mainile, astfel incat palmele sa fie in dreptul fetei, iar coatele in zona coastelor. Ridica-te apoi usor, astfel incat palmele si coatele sa fie lipite de podea, in timp ce exercitii dureri lombare si capul sa fie cat mai sus ridicate.

articulațiile rănite de vreme tratamentul articular tiande

Mentine postura secunde, respirand profund in tot acest timp. Lasa-te apoi usor in jos, lipeste-te de podea si reia exercitiul cand te simti pregatit. Repeta de ori acest exercitiu.

tratamentul conservator al articulației false simptomele și tratamentul artritei genunchiului

Arcuirea spatelui Stai pe spate, intins pe podea. Indoaie apoi genunchii si adu-i la piept. Ia-ti genunchii in brate si mentine postura cateva secunde.

de ce doare articulația picioarelor inflamația articulațiilor pastilelor de unguent pentru picioare

Intinde apoi usor picioarele si repeta exercitiul de ori. Foarte important atunci cand practici exercitii fizice pentru tratarea durerilor lombareeste sa iti faci incalzirea. Astfel, previi intinderile musculare, dar si tensionarea unui anumite zone.